עסק שמוציא כספים רבים על פרסום ממומן בגוגל ולא רואה מספיק לידים בחזרה מן הסתם יהיה מאוד מאוכזב. הרי המטרה של פרסום העסק באינטרנט היא לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים חדשים, ואם זה לא קורה, יכול מאוד להיות שתחשבו שגוגל זה לא המקום הנכון לפרסם את העסק.
אך רוב העסקים רחוקים רק כמה פעולות קטנות מלהתחיל לראות תמורה גבוהה מהפרסום הממומן בגוגל. לכן, אנו רוצים להציג לכם מספר פעולות שיכולות לשדרג את הפרסום של העסק בגוגל:
1. להפסיק לפרסם את העסק במילות מפתח שאף פעם לא ייצרו המרות. אם הקמפיין הפרסום פועל כבר מספר חודשים ויש מילות מפתח שאף פעם לא השיגו אפילו המרה אחת, אז הן סתם מבזבזות לעסק כסף.
2. להופיע במקום הראשון במילות מפתח שמשיגות שיעור המרה גבוה. אם יש 3-4 מונחי חיפוש שמייצרים את את הכי הרבה המרות בקמפיין פרסום בגוגל, חשוב שהמודעות הללו יופיעו שם במקום הראשון.
3. הגדלת הצעת המחיר לקליק במילות מפתח שאינן במקום הראשון, השני או השלישי בגוגל. רוב הגולשים לא מקליקים על מפרסמים מעבר למקום השלישי בגוגל (במיוחד בנייד שבו רואים רק את ה-3 מקומות הראשונים). יכול להיות שהעסק לא משיג פניות כי המודעות לא מקבלות מספיק חשיפה במקומות הראשונים.
4. הוספת מילות מפתח שליליות לקמפיין. היכנסו לדוח מונחי החיפוש בגוגל ובדקו אם יש מילים וביטויים שמובילים לקליקים מיותרים. הכניסו אותם לרשימת מילות המפתח השליליות של הקמפיין בכדי למנוע בעתיד את הקליקים המיותרים הללו ולהשאיר יותר תקציב לחיפושים הנכונים.
5. בנו מודעה רספונסיבית לרשת החיפוש. מודעה רספונסיבית היא סוג מודעה חדשה המאפשרת לבנות מודעה אחת עם שלל כותרות ראשיות ומספר קטעי מידע נוסף. המודעה תבחר את הכותרות וטקסט התיאור הרלוונטי ביותר למונח החיפוש שהקליד הגולש באופן רספונסיבי. המודעה מעניקה רלוונטיות טובה יותר ממודעות טקסט רגילות.
6. הוספת קריאה לפעולה במודעות הטקסט. כל מודעת פרסום חייבת לכלול קריאה לפעולה (משפט שמעודד את הגולשים להשאיר פניה). אם המודעות של קמפיין גוגל אדס אינם מכילות קריאה לפעולה כלשהי, זה הזמן להוסיף אחת.
7. הוספת הרחבות למודעות הטקסט ברשת החיפוש. פעולה פשוטה וקלה שיכולה לשדרג את כמות הקליקים עד 20%. הוסיפו לפחות 3-4 הרחבות טקסט.
8. הוספת מילות מפתח לטקסט דף הנחיתה. ככל שישנה חזרה גדולה יותר של מילות מפתח בדף הנחיתה של הקמפיין כך מקבלים ציון איכות טוב יותר מגוגל.
9. מעבר הקמפיין לאסטרטגיית מקסימום המרות. אם יש לכם תיוג המרות תקין בדף הנחיתה, תנו לאלגוריתם של גוגל להציג את המודעות במיקומים הנכונים שיובילו למקסימום המרה.
10. הגבילו את זמני הפרסום של הקמפיין. יש שעות במהלך היום שיש הרבה קליקים אבל אין פניות? כדאי לבטל את ההופעה במקומות הללו ולהתמקד בשעות במהלך היום שכן מובילות לפניות.
GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה